Sunday, April 12, 2009

Priecigas Lieldienas!

An Easter surprise! These are from Mother (Micah's mom). We met up with his parents this weekend in Missouri (or Misery as my sibs call it)! That's another story, though, so when I get pics of it I will add that then. I was so excited because I've been looking to invest in some greenery around here, so it was perfect!!




our tumble weed easter tree!i've been too lazy to put a wire on the back so this will hang straight


Micah said it wouldn't be Easter without Lisa Michelle's rolls...so he made sure we had them!
(I'm not sure why that was his thought process, seeing as he's only had her rolls like once, and he's never had her rolls for Easter before...)


I said it wouldn't be Easter without the 2 kinds of Jello-salad Mom always made, so that was my contribution!
Look at this feast for 2!! We sure wish there were some of you down here to help us eat up & celebrate! (we're even missing the steamed carrots in this picture)yup, that was the smallest ham we could find....10 lbs...we didn't even make a dent in it.

19 comments:

ROAST said...

That's awesome! We nearly had an Easter feast for 2 ourselves but wussed out and went to a family friends house. We wouldn't have had nearly as much food though I would guess.

And I LOVE the Easter tree!

Nikki said...

Katie Wow, me të vërtetë duket si ju kanë zbutur Micah. Kris

Swoopref said...

Ugunsdzēsēju mīlestība šāda veida ēdieni!

CMHill said...

Es iespaidu. Mums bija sālīts beef. I guess jūs ņemot daudz Šķiņķis sviestmaizes, un saldajiem un skābajiem šķiņķis, utt Jūs varētu iesaldēt to! Mēs mīlestību un miss you!

Anonymous said...

Katy, Visas šīs olas tik daudz dažādu displejiem! Satriecošs! I guess jums nav jāuztraucas par to slanted parakstīt vēl uz divpadsmit mēnešiem; daudz laika. Love you, mamma

Cris said...

Jums ir jābūt izsalkuši! Tas ir ļoti daudz pārtikas, lai jūs divi. Es vēlos Es dzīvoju tuvāk - Es varētu būt palīdzēja! Es domāju, ka mums bija mazāks šķiņķis desmit šeit!

Jamie said...

Ky është një ushqim i ton! Sa kohë ka që ju merr për të përgatitur? Gëzuar Pashkët të ju djema po ashtu. Ne jemi të ngazëllyer për të parë ju këtë verë. Michelle dhe unë po shpresojnë të udhëtojnë me këmbë në tokë e zjarr dhe squfur (gjithashtu e njohur si New Mexico) dhe për të vizituar ju Micah këtë verë.
Adios
PS. Sa e mirë është kjo translation?

Jamie said...

Atvainojiet, ka pēdējā sūtījums bija Albānijas. Jums vajadzētu raidīt to, izmantojot translation dekodētājs redzēt to, ko tā saka. I love you guys. Miers, māsa.

ROAST said...

I feel like I need a Urim and Thummin to decipher the comments on this blog.

Nikki said...

Svētā govs, katy! Tas ir daudz pārtikas diviem! Jūs pārliecināts kļūst radoša ar brīvdienu rotājumi. Un es SO love tās ziedu ... Es mīlu pavasara ziediem ... Es nezinu, kāpēc man nav apstādītas jebkurā vēl!

Jim and Lisa said...

Cik scrumptious meklējat maltīti! Vēlas, Jim un es varētu pievienoties. Mēs gandrīz ieguva dažas hyacinths par Jim's MOM, lai Lieldienas. Tās smarža tik labi! Izskatās, ka daudz pārtikas. Varbūt varat veikt dažas saldajiem un skābajiem šķiņķis ar ekstra!

Jim and Lisa said...

Labi. Tas ir jautrs. Ja jūs reverse tulkojumus skaitlis, ko katrs teica, jums dažas liktenīgs tulkojumi .... īpaši Christopher's! Hee Hee.

TXlaps said...

Mēs neatbildētos jums mūsu ģimenes Lieldienas svētki šajā nedēļas nogalē. Sure wish you būtu varējusi veikt, bet ārējais izskats jums bija labas Lieldienas svētki anyway. Es nevaru domāt, kā maijs ruļļos Micah veikti tikai divi no jums! Vai jums vajadzīgs zināms ar kaimiņiem? Anyway, mēs love you - nevar gaidīt, lai Jūs redzēt! (I gandrīz ievietojis šo albāņu!)

Nikki said...

Atvainojiet, I guess i izmantots albāņu vietā. Katy, cik liela ir ģimenes jūs practiseing lai barību. Mēs varētu droši ēst par 2-3 dienām, par to. Tā izskatās labi pa ceļu. Chris

laree ulynn said...

Jūsu rotājumi ir tik gudrs! kā fun! Es vēlos i varētu apmeklēt! love you partijām!

Renee said...

, kas padara mani patiesi izsalkuši!

varbūt nākamreiz, kad ir jānāk pie mums šeit. mēs neatbildētos you guys! un jauka no micah lai izlaistu uz svētdiena vakariņas ar viņa favorīts nolikumiem!

The Tanner Thompsons said...

what the heck! stop writing in latvian freaks! sweet shirt by the way!

The Tanner Thompsons said...

Hey nikki said es milu!! I know what that means!!!!!!

Swoopref said...

If you conjugate by selecting the tense and entering the infinitive form of the verb... I come up with, "I love".


Just trying to help,
Brian